Klientská zóna

Jak Vám můžeme pomoci?

Informujte nás o vašem problému ticket systémem FreshDesk, napište nám e-mail nebo zavolejte.

Vaše první volba pro zadání servisního požadavku.

FreshDesk organizuje a eviduje servisní případy, přiděluje požadavky podle zaměření a časové dostupnosti odpovědnému pracovníkovi.

Sledujte, upravujte a archivujte všechny své požadavky na jednom místě.

Zašlete svůj požadavek na podporu e-mailem.

Jednoznačný předmět e-mailu usnadní evidenci a bude pro Vás i nás přehlednější.

Servisní požadavky zaslané na adresu support@ccu.cz budou automaticky přiřazeny do vašeho FreshDesk účtu.

Nedá se váš požadavek jednoduše sepsat do e-mailu nebo servisního požadavku?

Jsme Vám k dispozici na naší HOTLINE v pracovní dny od 9 do 17 hodin.

 

 

 

Soubory ke stažení a užitečné odkazy

Stahujte programy pro vzdálenou pomoc, klienty VPN, přistupujte do svého Webmailu nebo administračního rozhraní své domény.

menu

Home

Naše služby

Informační systém QI

Reference

Kontakty

Klientská zóna

Podpora

Vytvoření servisního požadavku

Kontaktujte HOTLINE

Webmail

Soubory ke stažení