Klientská zóna
Jak Vám můžeme pomoci?
Informujte nás o vašem problému ticket systémem FreshDesk, napište nám e-mail nebo zavolejte.
Vaše první volba pro zadání servisního požadavku.
FreshDesk organizuje a eviduje servisní případy, přiděluje požadavky podle zaměření a časové dostupnosti odpovědnému pracovníkovi.
Sledujte, upravujte a archivujte všechny své požadavky na jednom místě.
Zašlete svůj požadavek na podporu e-mailem.
Jednoznačný předmět e-mailu usnadní evidenci a bude pro Vás i nás přehlednější.
Servisní požadavky zaslané na adresu support@ccu.cz budou automaticky přiřazeny do vašeho FreshDesk účtu.
Nedá se váš požadavek jednoduše sepsat do e-mailu nebo servisního požadavku?
Soubory ke stažení a užitečné odkazy
Stahujte programy pro vzdálenou pomoc, klienty VPN, přistupujte do svého Webmailu nebo administračního rozhraní své domény.
Soubory ke stažení
menu
Home
Naše služby
Informační systém QI
Reference
Kontakty
Klientská zóna
Podpora
Vytvoření servisního požadavku
Kontaktujte HOTLINE
Webmail
Soubory ke stažení